Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lopez
Kierowca
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: Wto 21:19, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
AdaśKierowca dobrze mówi to ja nie wiem co ty za dafy miałeś i kto je zajechał ;/ jak byś zainwestował to było by gitez xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Orzech
Kierowca
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin [LU]
|
Wysłany: Wto 21:28, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Powiedzial NIE!!! Chcecie, zeby odszedl jeszcze jeden?? Napisal, ze jak beda Dafy, to on odejdzie wiec po chuj tak piszecie?? I tak sie krucho robi, a wy jeszcze dalej o tych Dafach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Kierowca
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: Wto 21:37, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Nie w tym rzecz no ale jak tak uważasz.... dobra koniec i tak od szefostwa zależy my se tylko możemy pomarzyć ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
koristo
Spedytor
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry[STA]
|
Wysłany: Wto 21:38, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A ja bym wyjebał te many w chuj i bym inwestował w Mercedesy i Volva no i może w Scanie tak jak to było zawsze i zgodnie z tradycją firmy . Ja mam tradycje że inwestuje tylko w Dafy to wy możecie mieć tradycje że inwestujecie w Volva i Mercedesy , a komu sie nie podobało by to drzwi otwarte na siłe nie trzymamy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez koristo dnia Wto 21:47, 11 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
maticzek
Spedytor
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzozogaj
|
Wysłany: Wto 21:46, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra koniec z tymi Dafami.Cóż,widzę,że trafiłem jedynie z tandemem.Nie zaczynam wogóle snuć propozycji z marką Scania(chodź pewnie chętni by się znaleźli).Widzę,że AdaśKierowca nadal żyje w firmie i wtedy problem z drugim tandemem sam by się rozwiązał.Proponowałbym również o zwiększenie zestawów wysyłanych na dane tereny świata.Dać np: jeszcze jeden zestaw na Rosję,Dwa na Polskę(np. jeden tandem i jeden ciągnik siodłowy Mesiek)[chodzi mi o jazdę na mapie Polish Road2.0] i na Europę Manika Orzeszka jednego z Meśków i jedne z 540.To tylko moje propozycje.Mamy od podejmowania tego typu decyzji zarząd.I to im zostawmy decyzje ws. taborku.Jakby co to ja mogę na tandemach zostań.Kręcą mnie one bardziej niż ciągniki siodłowe.Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maro
Kierowca
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin [LU]
|
Wysłany: Wto 22:26, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym bardzo chętnie na Polskę poszedł. Szczerze powiem, że nie widzę potrzeby zmieniania mojego Mercedesa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Kierowca
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: Śro 7:05, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Co do tych kierunków to można tak
np. Paryż - Moskwa - na pusto Baza czy dalej ładować towary ze Szwajcarii leki idą po 4500 Euro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maras
v-ce prezes, kierowca
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Śro 10:22, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Zaczne wyliczać bo sie pogubie ;
1: Nigdy z Lukzem nawet propozycji o dafach nie było!
2: Wy czytacie co ja pisze w edycji waszych postów ? Nic nie pisałem, że będą tandemy ?!(Bynajmniej ja o tym nic nie wiem?)
3: Napisałem o cysternach, że myślimy by sie w ten rynek nie wkręcić
4: To mają być propozycje, a nie rozkazy!
5: Wkurwiajcie nas dalej, a będą jakiejś słabe modele i huj! Denerwujące to jest, że wy nam rozkazujecie co mamy robić. Z Lukzem bierzemy pod uwagę wasze propozycje, ale bez przesady..
Jeszcze jakiejś wątpliwości?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maticzek
Spedytor
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzozogaj
|
Wysłany: Śro 13:56, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Vice posłusznie melduje,że pytań brak.W sumie to:
-Z mojej strony propozycję się wyczerpały.
-nie chciałem wam rozkazywać więc ode mnie won.
-co do tych tandemów myślę,że to dobry tok myślenia.
-uważam,że pomyślcie nad w/w propozycjami.
Zamykamy temat.
Dzięki a zainteresowanie, temat jak zwykle rozwinął sie zbytnio.. W przyszłości może będą rozmowy z Lukzem na temat tandemów. Pouczyłem wszystkich z tym rozkazywaniem. Zamykam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lukz
SZEF
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Goleniów [ZGL]
|
Wysłany: Śro 16:35, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Kilka punktów z mojej strony:
1. Co do taboru... Propozycje oczywiście rozpatrzamy. Wykażę wam tylko jak wygląda nasz tabor, nie będę pokazywał naczep bo nie o to chodzi, gra idzie o ciągniki.
MB Actros 1844L MPII MS - rok 2009 (Maro)
MB Actros 1846L MPII MS - rok 2004 (Cizior)
Volvo FH 540 Globetrotter - rok 2009 (Lopez)
Volvo FH 540 Globetrotter - rok 2009 - oczekuje kierowcy
Volvo FH12 460 Globetrotter XL - rok 2004 (Maras)
MAN TGA 18.430 XXL - rok 2007 (Orzech)
MAN TGL 12.240 [tandem] - rok 2007 (Maticzek)
W tym jedno Volvo FH16 580, którym jeździł Maras zostało wynajęte bliskiej nam firmie i przynosi normalny dochód. Trzecie Volvo FH 540 zostało wysłane w trasę, a obecnie prowadzi je mój dobry kolega, jest to rozwiązanie tymczasowe. Jak widzicie tabor mamy dość młody i nie ma większego sensu go całkowicie zmieniać, bo to ni w 5 ni w 10... W niedługim czasie dołączy do nas kolejny kierowca i dziura się wypełni.
Nie pojmuję uporu i nienawiści wobec Mańka TGL, przynosi nam dochody i jest poszerzeniem naszej oferty... Jeżeli nikomu nie pasuje sam będę nim jeździł. Zmiany w taborze jednak na pewno jakieś będą.
2. Co do map... Będziemy jeździli tam gdzie będą z tego pieniądze, nasza baza firmowa nadal będzie mieściła się na Mapie Europy 2.0 zmodyfikowanej pod nasze potrzeby.
3. Rodzaje transportu. Tu z Markiem wciąż prężnie myślimy jak urozmaicić naszą gamę pojazdów, efekty poznacie wkrótce, jeżeli coś wymyślimy poinformujemy was na pewno.
4. Kwestia starego taboru do wprowadzenia, czyżby nie zero w tym logiki? Skoro mamy pojazdy średnio roczne-trzyletnie w większości to po jakiego diabła mamy wymieniać je na pojazdy o kilka lat starsze i zapewnie awaryjniejsze. Owszem starsza cześć taboru ulegnie zmianie ale nie do przesady, na platformie PttM na pewno pozostaną dwa Volva FH 540, co do reszty kwestia przemyślenia sprawy i dobrania odpowienich aut.
5. Na Many nie narzekamy i póki co sprawują się dobrze, więc trochę nam na pewno posłużą. Dafa w firmie nie będzie! I nie mam zamiaru przeczytać w tym temacie choć jeden raz nazwy tej marki, to słowo zakazane! ;D
6. Sytuacja pod kontrolą...
7. Podawać logiczne propozycje, a nie jakieś kocomboły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|