|
www.lukztrans.fora.pl LukzTrans - Virtual Spedition |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukz
SZEF
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Goleniów [ZGL]
|
Wysłany: Czw 21:00, 08 Paź 2009 Temat postu: Flota |
|
|
Jak wiecie rozwojowi sprzyja unowocześnienie i poszerzanie taboru. Na początek przedstawię wam auta jakie posiadamy.
Mercedes-Benz Actros MPII MegaSpace 1841L + Schmitz S.KO - Koristo
Mercedes-Benz Actros MPII MegaSpace 1841L + Schmitz S.KO - Grzesiek
Mercedes-Benz Actros MPII MegaSpace 1844L + VanHool - Sebastian
Volvo FH12 500 + Lamberett SR2 - Tomek
Volvo FH12 500 + Lamberett SR2 - Kuba
Volvo FH12 500 + Lamberett SR2 - Marek
Volvo FH12 420 + Schmitz S.CS - Piotrek
Volvo FH12 460
Przedstawiłem wam jak nasz tabor się prezentuje, więc pora przejść do rzeczy.
Pierwsza sprawa to nowa naczepa dla Sebastiana, będzie to kolejna chłodnia Schmitz S.KO, oczywiście nowa. Dotrze ona do środy. Kolejna sprawa jest taka, że najprawdopodobniej do końca bieżącego tygodnia odbierzemy dwie sztuki nowych pojazdów Volvo. Tym razem nie oszczędzamy na mocy, nasze pojazdy pokonują co raz to trudniejsze trasy i wysyłane są w co raz cięższe warunki, stąd też wybór padł na auta o dużej mocy. Będą to Volva FH16 o mocy 580 koni. Otrzyma je Marek oraz Grzesiu, Co do Volva po Marasie FH12 500 będzie podjęta decyzja, a na Mercedesa po Grzesiu zasiądzie nasz nowy kierowca Piotrek. W tym momencie zapowiadam wam również, że z czasem nasz tabor będzie się powiększał, lub będzie wymieniany na auta mocniejsze i nowsze, będą na nich zasiadali "weterani", czyli osoby będące z nami dłuższy okres czasu, zaś auta starsze i słabsze, będzie otrzymywała "młoda ekipa". Póki co do sprzedaży szykuje się Volvo FH12 460, prawdopodobnie zostanie sprzedane. Możliwe, że zakupimy coś starszego (z dl), jako auto na okres próby (2-3 miesiące). Zapraszam do wypowiadania się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mina2711
Przyjaciel firmy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sochocin [WPN V301 jak mnie zobaczysz to machaj :P]
|
Wysłany: Czw 21:52, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
no i super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maras
v-ce prezes, kierowca
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Czw 23:15, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
No i Lukz miała być niespodzianka a Ty zjebałaś sie ;( Ale ogolnie to duzy + dla firmy, teraz zaczyna widać że o nas zaczełeś dbać i wgl dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maras
v-ce prezes, kierowca
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 14:32, 11 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Kiedy odbiór volva x2 ;>?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiek
Kierowca
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:28, 11 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Przyłączam się do pytania xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maras
v-ce prezes, kierowca
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pon 0:48, 12 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
No i doszło do celu.
Godzina okolice 17 przy rozmowie Marasa i Grzesia, Maruś dostaje telefon
-Cześć Szefa, co jest?
-Witam Marku, dobrze by było gdybyście o 19 byli na serwisie u Skrzypy..
-Dobra będziemy, narazie...
Rozmowa Sie skończyła z szefem zaczęła Sie z Grzesiem.. Sie nie patrzeć odbiór fh 16 580 to nie byle, co;) No, ale poszliśmy do biura na herbatkę... Gdy woda Sie gotowała doszli my do wniosku że wypijemy przy swoich autach na pamiątkę naszą wspólną ;d Poszli my.. Każdy na pamiątkową jazdę swoim autkiem ja ustawiłem volvo po kilku sek. ustawił Sie koło mnie mercedes:) przez radio usłyszałem " Maruś dawaj, bo woda Sie zagotowała”... Każdy, zgasił Sie swoich rzęchem i poszli do biura zalać wodę Po zalaniu wody przyszliśmy koło zbiorników.. Każdy na swoim jak nastaje tradycja. Pogadali, wypili.. Trza było udać Sie autobusem do Skrzypy... Naszczęście kolega nas podwiózł.. Koło 18.40 Byliśmy w okolicach serwisu. Dzwonie do Szefa..
-Siemanko wyjdziesz po nas jakoś przed serwis?
-Cześć no dobra za ile będziecie??
-Za jakiejś 3 min,.. powoli widzę serwis.. Te bordo to dla nas ?
-Wiesz.. Wyszłoby, że dla nas..
-mhm...
I rozmowa sie skończyła.. Zaskoczył nas.. :Lol:, lecz my odważni idziemy w strone salonu... I już byliśmy blisko Lukz w koszulce "Volvo" czekał nas:) Było cześć cześć i po krótkiej rozmowie weszliśmy do środka, tam czekało kilku przedstawicieli volva.. Mówili o rzeczach, niektórych banalnych, a niektórych nieznanych.. Smutno nie było nie powiem.. Lukz był wręcz zdziwiony naszym pojęciem i zaangażowaniem:) Wkońcu jest młodszy to sie wie :Lol: :Lol:
Po 20, wręcz prawie o 21 dostaliśmy kluczyki i dokumenty..
Powiedziałem, że najpierw samochody dzieci sprawdzą i potem dopiero my, także najpierw moje i Grzesia wsiadło i moje na placu przed salonem przejechało po parkingu potem dopiero Szef a potem skromnie kierowcy:D (Dzieciom to wyszło najlepiej, ale żeby Lukz nie był zły..)
Chwila rozmów i Lukz powiedział „to zaczekajcie chwilkę na mnie i ja pojadę przed wami i będę was prowadził na bazę.” No i gitara.. Zaczekali my już w fh16, auto zajebiste nie powiem, z Grzesiem sprawdzali radio… te volvoskie radia są zajebiste( chyba, że Lukz wziął te najlepsze to zrozumiem…) Po Pożegnaniu miło we troje pojechaliśmy na bazę a że Grześ zabrał aparat to on wrzuci zdjęcia Teraz są już ma bazie.. Jak o czymś zapomniałem To Grześ czy Lukz tam napisz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maras dnia Pon 9:42, 12 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
FunFh12
Przyjaciel firmy
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: Pon 13:45, 12 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Haha
No ładnie Szefuncio zaszalał z zestawami, ale co z tego jak 580 jak jeździc nie umiecie i nawet Misiek swoim 420 lepiej brał górki niż wy tymi FH16:D
No nic servis vovlo trucks pownien dac wam jakieś lekcje jazdy tymi bbykami, bo pewnie i paliwo będzie niexle zchodzić przy waszej jeździe xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maras
v-ce prezes, kierowca
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pon 14:49, 12 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Od volva dostaliśmy dużo pierdułek Kurtke, koszulke kubek, czapke i wiele wiele innych volvowskich przedmiotów a co do jazdy zobaczymy jak to bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maras
v-ce prezes, kierowca
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Wto 23:28, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Kilka informacji odnośnie Volva
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów I-Shift dostosowana do mocy silnika
Samochód ciężarowy, tak mocny jak Volvo FH16, potrzebuje odpowiedniej skrzyni biegów. Takiej, która jest wygodna dla kierowcy i pozwala utrzymać małe zużycie paliwa na długich odcinkach trasy, pokonywanych z dużą prędkością. Zautomatyzowana skrzynia biegów I-Shift zapewnia nieosiągalny wcześniej poziom właściwości jezdnych dla zestawów drogowych o masie 80 ton i więcej.
Bezpieczeństwo układu napędowego
Wydajne hamulce dodatkowe
Zintegrowany układ sterowania hamulcami zasadniczymi i dodatkowymi – hamulec wydechowy (EPG), hamulec silnikowy VEB+ (Volvo Engine Brake), zwalniacz – zwiększa zarówno bezpieczeństwo, jak i wydajnośc pracy. Wydajne hamulce dodatkowe pozwalają na uzyskanie większej prędkości średniej w terenie górzystym, bez stwarzania zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. Funkcja hamowania mieszanego (Brake Blending) dba o to, aby za każdym razem uruchamiany był właściwy system hamulcowy.
Ogromna moc
D16E to sześciocylindrowy, rzędowy silnik wysokoprężny o pojemności 16 litrów z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Posiada jednoczęściową głowicę cylindrów z górnym wałkiem rozrządu, czterema zaworami na cylinder i elektronicznie sterowanymi pompowtryskiwaczami. Mechanizm rozrządu znajduje się w tylnej części silnika. Zgodnie z tradycją Volvo, jednostka D16E jest wyposażona w turbosprężarkę i chłodnicę powietrza doładowującego. Stopień sprężania silnika D16E wynosi 17,3:1.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group deox v1.2 //
Theme created by Sopel &
Download
|